Yaren2901 bebeğiniz emerse daha etkili olur süt artışın için. Benim oğlumda ilk doğduğu zamanlar ememiyordu biraz uğraşıp bırakıyordu ama onbeş gün boyunca çok uğraştım o emerken bende ağzına sıkar gibi destek sağlıyordum. Hem kucağımdaydı bu sürede sürekli emzirmeye çalışıyordum. Meme reddi olduğu atak dönemlerinde de hep ayakta gezerek emzirdim. Hatta ağladığı için önce hafif hoplatır gibi yapıp memeye tutturuyordum nini söyleyerek emmesini sağlıyordum. Sağmak sizi çok yorar ama son çare olarak tabiki deneyebilirsiniz. Birde burda dut kurusu ile sütü arttırma tarifi veren anneler vardı daha önce. Geçmiş postlardan bakabilirsiniz. Günlük 3 litre su içmeyi ihmal etmeyin😊kolaylıklar diliyorum