Hanımlar 3 aylık kızım var bazı sebeplerden dolayı 1 haftalıktan itibaren mama + meme olarak gittik arada da sağıyodum günde 2 3 kere 60 -70 cc çikiyodu ama 2. Aydan sonra emmeyi tamamen bıraktı mama veriyorum. Gurbetteyim kızımda huysuzdu çok fazla sağamiyodum kendimi günde 2 3 kere sağmakla sütüm 5 10 cc lere kadar düştü 😔 Sorum şu kızım artık biraz daha sakinleşti sağmak için daha fazla vaktim var eğer düzenli sağarsam yememe içmeme dikkat edersem sütümü tekrar arttırabilir miyim? Fikirlerinize ihtiyacım var yeterki artsın sağarakta veririm ne alırsa kârdır çok az anne sütü alabildi