Fureya NANANA sürekli takip ediyordum nasılsınız iyi misiniz diye. Ay çok sevindim. Çok şükür 🙏🙏gözünüz aydın. Allah bir daha size dert, keder, hastalık yüzü göstermesin🙏🙏
Snd34 NANANA Çok çooook geçmiş olsun allah bir daha göstermesin yaa yazdıklarını okudukça çok üzülüyordum şimdi o kadar sevindim kii 😊😍 ay Ramazan’ın bereketi diyelim allahım korusun ülkemizi vatanımızı bu virüs belasından inşallah bir an önce biter 🤲🤲
Bsrumt55 NANANA geçmiş olsun basından beri takip ediyordum sizi bize de umut oldunuz darısı tüm hastaların başına
Fatmako NANANA postlarınızı takip ettim ama yorum yapmamıştım bravo size yeni hayatınız inşallah size ödül gibi olsun yeni doğum gününüz kutlu olsun 🌺🥰
Nekwam NANANA cokk sevindim gözün aydın olsun canim. Cok şükür ailene kavusacaksin😍😍 Bugun cok dua etmiştim sana…
Deletedmom145 NANANA hayda.giz gozun aydin😍😍😍😍tüylerim diken şu an ahah😁😁😁😁sevindim adina canim.bende azeriyim.benkm kaynanamda atlatdi dondu evimize.Sureklo aklimdaydin izliyordum seni.Ay ne guzel yaa ne guzel olmuş
Dunyamsensn2008 NANANA Çok sevindim gözünüz aydın bundan sonraki hayatınızda çok daha mutlu ve sağlıklı olmanız dileğiyle 😊🌸👍Güçlü olmak inanmak başarmak demektir.
nazo58 NANANA şükür çok şükür… yavruna ve seni çok seven esin e kavuşacaksın… ayy öyle sevindim ki… Allah senin gibi bekleyen herkezin yardımcısı olsun inşallah… gercekden veda edelim su mübarek ramazanin yüzü suyu hürmetine kaybolsun gitsin.. çok dikkat et canim kendine… 🤲🍀👏
Macidenezkerimali NANANA hadi gözün aydın canım rabbim birdaha ayırmasın çok sevindim .ozaman dans 💃💃💃💃💃💃💐