arzayson sarılık açlığı çok seviyor,asla aç kalmaması lazım bol bol emzirin mama verin benim oğlum bu yüzden fototerapi aldı 18di 1 günde 8e düştü taburcu ettiler,sütüm az geldiği için fırlamış su an 3 aylık ve geçti ,6.günde sarılık kalıcı bir şeyi göstermez sarı doğmadıysa zaten 3 4 haftada geçmezse uzayan sarılık oluyo ,Oda 3 ayda geçiyor ama 24 çok yüksek önlemini alın yoksa kan değilimine kadr gider.