arzayson benim bebeğimin de 4.günde sarılığı 22 çıktı hemen fototerapiye aldılar. Bir değil iki tane ışık koydular üzerine. Bir gece kaldık öyle hastanede. Sonra düştü taburcu olduk sürekli kontrolü yapıldı. Enzim, kulak, idrar, göz muayenesi oldu. Bir şey çıkmadı şükür şuan yaşına girmek üzere. Biz de çok korkmuştuk o dönem. Üzmeyin kendinizi, Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah 😊