JrEminJrbusra shdemir kıyamam,,ben çok memnunum gerçekten,,ama sende olsan hep ıslakla silsen poponu temiz hissetmessin,,bütün gün silsen bile rahatlaması açısından poposunu muslukta yıkayabilirsin hem bebeğini rahatlatmış olursun☺️
Daghan Bende sleepy kullanıyorum. Memnunum üstelik. Bebek bezinde de prima kullanıyordum sızdırma yaptı şimdi molfix e döndük fakat bezler çok kötü kokuyor. Primada bu sorun yoktu. Aynı sorunu yaşayan var mı
Ipekbocegi shdemir baby me kiz ve erkek icin ayri paketleri var kesinlikle oneririm benm normalde alerjim var bana bile bisey yapmiyor
ZeynepKara shdemir aynı sorun bizde vardı oğlumun poposu değil yumurtalık ve genital bölgesinin üst kısmı pişik oluyodu mantar gibi olmaya başlamıştı ıslak mendille sildikten sonra havalandır öyle bağla dedi doktorum yaptığım halde geçmedi ama sleepy yenidoğan kullanıyodum üstelik çokta memnundum birgün eşim markette onu bulamayınca uni baby yenidoğan ıslak mendili almış 3 günde geçti pişiği kullanmadığım krem kalmamıştı halbuki meğer ıslak mendildenmiş pahalı ama değer yani
Nily [bilinmeyen] her alt acmadan önce ıslatıyorum pamukları. Suda bekletmek yada ıslatıp bekletmek çok hijyenik olmuyor
Melekla shdemir sudocremi sürekli kullanmayın bence. Pişik geçtikten sonra ıslak pamukla silin ardından kurulayın. Ben doğduğundan beri öyle yapıyorum Biz daha 2.5 aylığız ama hiç pişik olmadık çok şükür ☺️
kubrayasemin shdemir benim kızımında pişiği olmuştu ne krem kullandıysak fayda etmedi etse hile tekrarladı. Bizde özel bi pişik kremi karışımı yaptırdik iyi geldi şuan gayet iyi. İslam mendil demissin ama bence pamuk kullan. E-bebekte satılan bebek temizleme pamuğu var ben çok memnunum onu deneyebilirsin
Hira1 shdemir bizim kızın da çok kötüydü pişiği 3 hafta çekti içi gidiyor insanın ama doktor iki krem verdi devlet karşılıyor bildiğim kadarıyla her neyse sonuç olarak tek sürmede geçti iyileşti çok şükür 🙏 size de içim rahat önerebilirim
Retina shdemir bildiğin en iyi ıslak mendiller içerikleri temiz olan uni baby yenidoğan ve sleepy yeni doğan.yenidoğn haeici olan çeşitleri katkılı
Hanifenur shdemir molfix yeşil paket canım kızım 2 aylık doğduğundan beri onu kullanıyorum hiç pişik olmadı
Cemrelif shdemir aynı sorundan muzdarip olmuşuz. Biz başından beri unibaby kullandık. Hiç sorun yaşamamıştık. Sadece 1 kere sleepy beyaz olanı kullandık anında pişik yaptı. Beyaz olan pakette parfüm ve losyon varmış. Sleepy’nin mor paketi sadece saf su ve pamuk. Birde bizde asıl sorun bezmiş. Prima premium care ve aktif bebek denedim. İkiside pişik yaptı. Sonra İnstagram’da mühendisinoglunu takip etmeye başlayınca içinde her ikisininde zararlı kimyasallar olduğunu öğrendim. 2-3 gündür sleepy kullanıyorum pişik sorunumuz anında azaldı