Tortilla_ canım emzirdikten sonra gazını çıkarıyormusun .bende oğlumu emziriyorum hemen çıkarmıyor yatağa yatırıp başında beş on dk bekliyorum kimildamaya başlayınca hemen kaldırıyorum uykusu açılmadan gazını çıkartıyorum.sonra tekrar dalıyor.simdilik böyle bir çözüm buldum.ama gazı varsa alttan cikaramadiysa uyuyamiyor zaten hemen uyanıyor