Bebeğin açlıktan ölecek olsa bas bas bağırır , hiçbir şey durduramaz onu. O yüzden mama vermene gerek yok bence, kendini alıştırma. Çişini 5-6 kez yapıyorsa sütün yetiyordur. Yatarak emzirmek bebeği olumsuz etkilemez, korkma. Önemli olan ağzıyla göğsünü gerçekten kavrıyor mu, idrara güzel çıkıyor mu ve arada yutkunma sesi duyuyor musun?
bir de eğer imkanın varsa göğsünü bi sağmayı sene pompayla, öyle bir bak bakalım ne kadar gelecek? Bebeğinin kilosunu 56ya böl. Ne kadar çıkarsa o kadar cc yeterli olur bebek için. Bi bak bakalım göğsünden o kadar süt geliyor mu ♥️