Edacck valla canım çok sıkıntı çektim uyumazdı mızmızlanırdı diş çıkardık hatta bu gece hiç uyumadı üst dişler geliyor ama asla sallamadım. Kesinlikle sallama. Yeğenim 6 yaşında ablam hala sallıyor. Hiç emzik vermedim çünkü bıraktırmak daha zor inan bana. Ek gıdaya 6 aydan önce kesinlikle başlama çünkü bağırsak florası o zamana kadar dengeleniyor. Bebeğin ileriki yaşlarda sıkıntı yaşayabilir. Yanında uyutma ben onu yaptım. Bilmiyorum belki yine olsa yine uyuturum sadece eşimle uyumayı özledim yoksa böyle de mutluyum. Kucağımdan üç ay hiç indirmedim herkes alışır dedi ama inan hiç alışmadı. İstiyor ki hep kendi otursun yuvarlansin, yürüteçte gezsin.