Edacck bebek kendi belirliyor düzenini çoğu zaman. Bir kişinin tecrübesi diğerine uymuyor, kitapta yazılanlar tutmuyor falan. Bebeğinizi tanıdıkça ne istediğini anlayıp zamanla düzen oturtursunuz. Benim nacizane tavsiyem aşırı düzenci olmamak. Mesela her gece 9 da uyuyacak sabah 7de güne başlayacak vs gibi.. Çevremde gördüğüm kadarıyla o düzene aslında anne alışıyor ama bebeğin bir gece uyumaması durumunda düzeni bozuldu deniyor. Ama aslında bozulan düzen annenin düzeni oluyor ☺️ örneğin kızım bazı geceler 10 da uyur sabaha kadar, bazı geceler 2ye kadar oynuyor. Ama gün içinde ve gece uyuma saatlerini topladığımda hep aynı 12-14 saat arası uyuyor. Yani canı ne zaman isterse o zaman uyuyor ama saatleri aynı ☺️ ben bebeklerde nasıl alıştırırsan öyle gider mantığına çok inanmıyorum açıkçası. Atağı var, dişi var, aşı yan etkileri var. Bir düzen oturtmak için en az 2 yaşına gelmeli ve bizi anlayabilmeli diye düşünüyorum ☺️evlilikle ilgili bahsettiğiniz kısım çok doğru. İlk evlendiğimde çalıştığım için iş bölümü yaptık, daha sonra işten ayrıldığımda bile aynı düzen devam etti. Çünkü eşim de ben de alışmıştık ☺️ ama bebek için fazla da zorlamamak gerektiğini düşünüyorum, her bebek kendi kitabını yazıyor ☺️