Ankakusu35 Birbebekkkbircicek bir kere çok kanadı dün kanama biraz azaldı yarın doktora gideceğim bakalım geçmiş olsun size de
eylulmeselesi Birbebekkkbircicek korkma arkadasım makat catlagından oluyor kıs ayları daha tetıklıyor soguk mesela azdırıyo baharat acı zaten bır kere olunca sureklı tekrarlıyor bende damla damla kan akardı ama fazlaca boyle
eylulmeselesi Ankakusu35 canım hıc korkma ben her kıs oyle oluyorum makat catlagından dolayı afedersın ama regl dınemındekı gıbı kan gelıyordu her wc ye cıktıgımda bende cok korkmustum ama emın ol makat catlagıdır veya hemoroittendir rahat ol
Ankakusu35 eylulmeselesi teşekkür ederim bana da öyle geliyor hafif yanma ve ağrı da başladı çünkü çok geçmiş olsun sana da
Ankakusu35 Andre01 gittim canım hemoroid varmış emzirdiğim için sadece krem ve kabızlık ilacı verdi kanama devam ederse gastrolojiye gidip kolonoskopi yaptırmamı söyledi ama çok şükür bugünde çıktım tuvalete kanama olmadı çok sevindim teşekkür ederim