Kızlar merhaba. Doğum yapalı 4 ay oldu. Hamilelikte asla yaşamadım kabızlık. doğumdan bu yana da tam 4 aydır kabızım. Hemen hemen 2 hafta yada 3 hafta gibi sürelerde lavaboya çıkıyordum her çıktığımda aşırı zorlanma oluyordu ama peçeteye nokta kadar anca kan geliyor yada gelmiyordu. dün gece sahur yaptıktan sonra direk lavaboya gittim bu defa dıskılama olduğunda çok zorlanmadım ama kalktığımda bir de ne göreyim klozet bardakla boşaltırsın ya onun gibi kan olmuş peçeyle kontrol yapmak istedim kanama nereden geliyor diye makattan peceteye pıhtı gibi kan parçası düştü.. haliyle çok korktum telaşlandım sonra acaba aşırı zorlanmadan mi oldu diye düşünürken bir 10dk sonra küçük abdest alırken de makattan damla damla kan düşmeye başladı. Emziren anneyim ve bu durum beni fazla telaşlandırdı. Randevu alınmıyor yasak var sokağa çıkılmıyor ne yapacağım bilmiyorum. Basına böyle bir olay gelen oldu mu. Nasıl önlem aldı