Esma4242 ekimon Maltanada çok süt yapıyormuş evet ama bu sefer kalitesini düşürüyormuş. Bence çok süt olmasındansa kalitesi daha önemli diye düşünüyorum 😊
ekimon [bilinmeyen] bende emziriyorum sürekli fakat pompa yapmıyorum. Geceleri de her ağladığında emziriyorum.
ekimon Prensesnannesi Şu an 26 günlüğüz. Sütüm hiç yok değil, çok şükür var fakat bazen yetmiyor gibi geliyor ☺️
Annesininprensesi ekimon Maltana gerçekten süt yapıyor bende içtim ama gaz yapıyor o yüzden yazmadım onu içtiğimde bebeğim çok ağladı bende içmeyi bıraktım
Suhedacan ekimon ben tek çözümü rezene çayında buldum ne boza ne dere otu baska hiçbirşey işe yaramadı 🙄
KumsalPoyraz Fatmaa 4 litre suya 1 su bardağı pekmez katılıyor gün boyu tüketiliyor ölçüeyebilirsin 2 ltreye yarım su bardağı gibi
esenerd ekimon sık sık emzirmek ve bol su... en faydalı şeyler bunlar. Bunların dışında şekersiz dut kompostosu ve laktamax çok etkili...