Sahrasel 25 günlük kızım sürekli uyurken ıkınıyo kakasından dolayı değil gazı var fark ediyorum çıkartmaya çalışıyorum bir kere çıkartması yetmiyo bazen ama elimdende bişey gelmiyo çabalasamda çıkmıyo biogai ilacını vermişti doktor onda kakasını yaparkende ıkınıyodu ve sürekli mosmordu ıkınmaktan 4 gündür kestim ilacı şimdi ıkınması azaldı Derin uykuya dalıyo ama bir süre sonra uykudayken ıkınıyo kaldırıp gazını çıkarmaya çalışıyorum omzunda uyuyo filan çıkarmıyo geri yerine koyduğumda tekrar ıkınıyo ne yapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum böyle O acı çekerken. Ne yapmam gerekiyo bana önerebileceğiniz bişeyler var mı?
taze_anne21 Sahrasel ben de burda durayım benim bebeğim de sürekli kucağımda yatağına koyarkoymaz ıkınıp ağlıyor 🤦♀️
Prensesannesiii26 Sahrasel canım aç karna bir çay kaşığı zeytinyağı ver sabahları doktorların çoğu öneriyor burda xogu annenin dediği yani bende verdim ayriyeten gaz damlasi al şu marka bu marka diyemem ben adan zye bütün damlaları kullandım kızım kolikti aguline gaz şurubu iyi geldi her bebeğe farklı ilaç iyi gelir deneyerek bulacaksın bunuda ayriyeten kiraz çekirdeği kemeri ve patiği alabilirsin masaj ayak altı masajları var internetten bakıp uygulayabilirsin ılık su dolu küvetin içine özür dileyerek söylüyorum sicar pozisyonda beş saniye tutup çıkarıp beş saniye sonra tekrar şeklinde 20-30 kere işlemi tekrarlayabilirsin ve bolcana da sabır olmuyo vs gibi düşünme ayriyeten kendinide korunan yediklerine dikkat etmen gerekli bütün yiyeceklerini kimyon kat öyle yiyemiyorsan yemekten önce yada sonra yada arada bir tatlı kaşığı kimyonu bir çay bardağı kaynar suya karıştır onu iç inşallah en kısa sürede geçer 🥰
Haticekkbkr Benim bebeğimde de çok ıkınma var, kıpkırmızı kesiliyor çocuk. Uykusundan uyanıyor ıkınmaktan. Kakası çok katı değil aslında, gayet kolay yapıyordur, sanırım gaz yüzünden ıkınıyor
Sahrasel Giizm onuda kullandım hiç işe yaramadı desem yeridir o yüzden biogaia ilacını kullanmaya başladık oda daha fazla ıkınmasına sebep olunca bıraktık
Deletedmom331 Sahrasel kullandığınız biogaia probiyotik yani gaz ilacı değil hem onu hemde gaz ilacını kullanın o zaman faydasını görürsünüz. Bizde probiyotik ve gaz ilacı kullanıyoruz
Zeyzey2616 Prensesannesiii26 kimyonlu sudan bebegede bi çay kaşığı vermeyi önermiş bi çok anne de. Ben dün verdim sanki bugün daha rahat maşallah
Sahrasel Prensesannesiii26 Allah razı olsun bütün dediklerini tek tek uygulamaya çalışıcam evet zeytinyağı verdim 2 gün önce daha iyi oldu rahat tuvaletini yaptı bakalım diğerlerinide uygulayacam
Bhr28 Sahrasel kızım için sap simplex damla ve Nurse harveys colex şurup kullanmıştık bizde işe yaradı sizde bunları deneye bilirsiniz tabi yine doktorunuza da sorun😊 maalesef hepimiz o gazlı dönemlerden geçtik 😊
BenMathilda Sahrasel Nurse Harveys denediniz mi? Maalesef gaz masaji yapmak ve bu gaz damlalarini deneyip gaz doneminin bitmesini beklemekten başka çare olmuyor çoğu zaman.. Emzirirken 5 dakikada bir gazini agzindan alarak beslemeyi deneyin, o da bi nebze rahatlatiyor..
Sahrasel BenMathilda evet nurse harveyi denedim ilk onu denedim işe yaramadı biogaia ya başladım oda daha kötü etti tekrar nurse harvey deneyeyim diyorum bakalım
Sahrasel Deletedmom331 doktor sadece onu deyince tek olarak kullandım tamam buda aklımda bulunsun zaten biogaia ilacının gaz giderici olmadığını aldıktan sonra anladım doktor o iyi deyince onu aldık direk
Zuleyham Sahrasel karnına çokk hafif doğal zeytinyagıyla masaj yap kabızlıga gaza cok iyi geliyor kimyonlu su içebilirsin emziriyorsan
Prensesannesiii26 Zeyzey2616 ben onu önermiyorum bağırsak florasina zararı dokunuyormus ve internette bununla ilgili çok fazla yazı bulabilirsin illa rahatladı diyorsanda senin kararın tabiki canım
Sahrasel Zeyzey2616 bende duydum ama vermeye biraz çekindim açıkçası onun yerine zeytinyağı verdim oda rahatlattı sanki biraz
Nuhelif Sahrasel bebeğim geliyor diye bir sayfa var instagramda takip etmenizi oneririm orda gaz masajlarini falan anlatıyor kadın ben dün geceden beri uyguluyorum ayriyetten sıcak havlu koy karnına ayaklarına kundak yapıyosan kundağı da ütüyle ısıt öyle kundakla ben çareyi öyle buldum 12 saate yakın bengin gaz sancısı cekiyodu bunu yapalı dün geceden beri rahatca uyuyor
Sahrasel Nuhelif tamam bunu deneyeceğim kundaklamıyorum aslında ıkınması yetmiyomuş gibi birde üstüne kollarını çıkartmak için uğraşıyodu ama gene kundaklayayım bakalım iyi gelir inşallah