As1ioz evi arabası olana kapılarına kadar gidip vermişler parayı. Ben doğumdan beri çalışmıyorum, başvurumu geçen hafta yaptım ama sonuca nereden bakılacak. Eşim işsizlik maaşı alıyordu iban numarası verdi hala yatacak iki aylık maaş içeride, PTT’ye gittiğinde de vermemişler. Şaka gibi sistem. Size cevaben değil bu posta yorum yazacak herkesin bilgisi olsun diye yazdım.