As1ioz 3 defa başvuru yaptım hiç bi sonuç almadım komşumun durumu olmasına rağmen ona çıktı bana çıkmadı hiç bi yardım almadım kafayı yemede ramak kaldı eşim bunalıma girdi girecek ne zaman görecek devlet artık eksiden eksiye düştük inşAllah çıkar bizede