Sütüm gelmiyor diye gerilmeyin iyi düşünmeye çalışın tabi şimdi yeni bir hayat başlıyor ağrılarınız alışma döneminiz kolay değil ama benm sütüm vardı yine de sarılık olmuştu bebeğim bol su için alerjiniz yolsa börülce bulgur tahin susam yiyin ben öyle yaptım gece emzirince bile bir şeyler yiyordum bir de sağım yapınca da artırıyor bol bol sağım yapın başta az gelip sonra çoğalanlar da oluyor iyi düşünün olumlu düşünün germeyin kendinizi