YazCilegi Valla ben ılık süte mayayı katıp karıstırdıktan sonra küçük kavanozlara koyuyorum onu da sabahtan akşama veya akşamdan sabaha kadar bulaşık makinesinin ya da fırının içine koyuyorum.Henüz biz ek gıdaya geçmedik ama 17 yasında anneannemden öğrendim ablamın 3 çocuğu da seve seve yedi bu yöntemle.Darısı benim paşanın başına...💕