Ebruuuuuu Canım bende öyleydim, ilk gün anlamadım eve geldim ertesi gün bir baktım dayanılmaz bir acı. Ben sık sık ılık suyla yıkar kurular batikon sürerdim. Ama batikonu bildiğin direk oraya dökerdim çok rahatlatırdı. 2 haftaya tamamen geçmiş oluyor
Nuranaliii Ktugba21 Ahhh canım ben bir ay da toparlamıştım kendimi …. Batikar yazdıysa doktor kullan ihmal etme temiz ve kuru tutmaya çalış Rabbim acil şifalar versin geçicek sabret 🤲🏻😊
sumeyyez Ktugba21 evet ilk benimde öyleydi dokunamıyordum hiç geçmeyecek sanırdım ama yıkama jelleriyle mutlaka temiz tutun kurulayın dön makinanıZla da kurutan varmış bende denedim yani işe yarıyor ama benim de 1 aya yakın geçti acısı ama izler tabi duruyor hala bazen sızlıyor çok çabuk iyileşende varmış herkeste bir değil tabi
Ktugba21 sumeyyez dokunmaya bile korkuyorum dikişim nerde onuda bilmiyorum heryerimde bi acı hissediyorum
Canangun Ktugba21 canım zaten dikişlerinin üzerine oturmamak gerekiyo senin öksürük hapşırık kabizliktsn uzak durman dikkat etmen gerekiyo dikişlerin 2 haftaya iylesir 3 haftada düşmeye baslar
Deletedmom819 Ktugba21 doğum sonrası sanırım 3-4 günlük falandım. Bende oturamıyordum. Herkes sofrada yemek yerken ben ayakta yiyordum acır diye . Bi kaç güne geçmişti ağrısı. Zatwn antibiyotik kullandığın için çabuk toparlanıyorsun. Birde her tuvalet sonrası batikonla temizle sprey olursa daha iyi sıkarsın direk. Kurutma makinesi ila kurut. Erken iyileşir bebiş hayırlı olsun güle güle büyüt.🌹
Ktugba21 Deletedmom819 tamam çok saol 😊 teşekkür ederim allah razı olsun 💙 hayırla büyür inşallah paşam 💙
Oykum09 Ktugba21 canım doğumdan yakın bı zaman sonra illa o ağrılar oluyor benim 1 hafta 10 gune hafiflemisti fakat 2 hafta sonra inanılmaz ağrı çektim asla oturup kalkamadım bebeğimi emzirirken çok zorlandım emzirme yastığının üstüne oturdum hep ve nedeni sürekli soğuk suyla yıkamak olduğunu öğrendim tuvalete gidiyorum haliyle fazla dokunamadigim için dikişli yere bol bol suyu açıp öyle bekliyordum iyice içim rahat edene kadar sonra soğuk suyun ne kadar zararlı olduğunu öğrendim ve hafif sicak suyla yıkadım hep sağolsun annem yanımdaydı da hep yardımcı oldu her tuvalete girişimde şişeye ılık su doldurup getirirdi bende günde 2 3 kere banyoya girip sıcak suya oturdum öyle öyle geçti çok şükür soğuk su tutmamaya dikkat et
Ktugba21 Oykum09 bende 4 günlük oldum 2 kez banyo yaptım sıcak suda rahat oluyp evet bu zamana kadar soğuk su vurmadım hep ılık suyla yıkadım hemen kuruladım
Ktugba21 Melike19 yan yatıyorum mesela gece uyurken bebek yanımda yatakta yatırıyorum onu uyandığında ben ayağa kalkmak için zorlanıyorum acıyo gece deliriyorum
Alinduru Ktugba21 maalesef benim çok uzun süre öyle oldu 😞 doktorum günde 4 kez parol içebilirsin demişti biraz rahatlatıyordu
sumeyyez Ktugba21 ben aldım elime aynayla baktım ilk hafta bırakın bakma benim tansiyonum düşmüştü başım döndü gördüğümde 😂 ama hissedersin nerde olduğunukrem falan verdiyse doktorun geçer zamanla merak etmeyin dinlenmene bak fırsat buldukça yat dinlen
Dogavesultan Ktugba21 canım düzenli olarak mutlaka ağrı kesicini kullan parol bebeğe geçmiyor 6 saatte bi mutlaka iç ben 5 saatte bi içiyordum
Canangun Ktugba21 canım kendin nefesini tutma ciğerini patlatirsin öksürük hapşırık geldiği zaman burnunu sık sadece