Ktugba21 dikişlerinin üstüne sakın oturma canım, bende hastanede rahattım ağrı kesici falan veriyorlar diye acım hafifti ama eve gelince öyle olmadı 😁 ağrım yok diye üstüne oturdum ve dikişler apse yaptı şişti hiç oturamadım ağlaya ağlaya ayakta emzirdim resmen. üstüne oturmamam gerekiyomuş kontrole gittiğimde doktor da söyledi. sen temiz tut kremini sür oturacağın zaman da yan otur, daha kısa süre de acın azalır. herkeste farklıdır ama ben 1 ay sonunda ağrıyı hafif hissediyodum 45 günlüğüz 1 haftadır daha rahatım.