Annee47 rica ederim canım . İnşallah yardımcı olur ☺️Ben oğlum doğduğundan beri yapıyorum dediklerimi. Şuan nerdeyse 10 aylık hala bizim odada uyuyor, 1 yaşından sonra ayırıcam odayı. Doğduğu günden emzirip yatağına koydum, alıştı. Yani sallamadım, memede uyutmadım. Sadece doktorumuzun da onayı ile 2. aydan sonra emzik verdim ama sadece uyurken. Siz emzik vermediyseniz vermeyin emziksiz alışması da iyi. Benim oğlum sakinleşmiyordu 😅 o yüzden verdik. Uyku eğitimi de vermiştim 5.aydan kendi kendine uyuyordu. 6 aylıkken hastalandı tüm düzen bozuldu 😐 Yeniden aynı düzeni oluşturdum ama kucağımda uyuyor artık 😀 Acıkcası benim için bir sorun yok, çok seviyorum kucağımda uyumasını. Sallamıyorum sadece klasik müzik açıyorum, pış pışla uyuyor kucağımda sonra yerine koyuyorum. Odasına geçirince yine kendi kendine yatağında uyur😊