Azygos ama uykuya geçmelerinde duş cok önemli ya kesinlikle cok rahatlatıyo. zor geliyodu her aksam her aksam yıkamak. ben de yıkamıyorum ama küvetini odaya koyuyorum kovasına da bkaç maşrapalık su yapıyorum ılık. küvete oturtuyorum üstünden su döküveriyorum saçını ıslatmıyorum. hem hosuna da gidiyo su. sonra beşiğe koyuyorum oynuyo beşikte yarım saat bazen 1 saat oynadığı oldu. mızmızlanmaya başlayınca yatırıyorum çünkü nedense kafasını koyup yatmayı bilmiyo yapmıyo yani onu. hala daha uyandığında ben yatırmdan yatıp uyumaz ayakta ya aglıyo yada oynamaya başlıyo beşikte. bebek uyutan sesler var sizde de vardır mutlaka uygulaması. ondan bazen uğultu açtım bazen melodili bisey açtım pişpiş poposuna pat pat. tam uyuyacagı zaman müziğinde sesini kısıyodum. böyle böyle oldu yani. emziği de bi verdim bi aldım hemen her ağlayısında vermedim. emziksiz ağlıyosa uyumuyosa 5 dk falan az bekledim öyle verdim falan su an emziksisiz. arada istediği oluyo ama onuda bi süre sonra eliyle atıp uyumaya devam ediyo.
tabi gündüz uykuları da önemli. geceden önce onları düzelttim ama gündüzler hep ayağımda malesef. gündüz sallayarak uyutuyorum ama gece sallattırmıyo kendini. gece gündüz ayrımı iyice yapabiliyo demekki artık