Benim de kızım bugün tam 10 aylık oldu 6 tane dişimiz var şükür 2hafta önce emeklemeye başladı bende emeklemeyecek sanıyordum hiç çünkü yüzüstü yatıramıyordum ağlıyordu çok sevmiyordu bende zorlamadım önce tutunup kalkmalar başladı yerden koltuktan falan sonra bir baktık milim milim emekliyor 🤣 şuan baya ilerletti hızlandı ama odalar arası geçmiyor nedense sadece işini görmek için emekliyor 🤣 bu bebeler tembel ya ne zaman yürüyecek bende onu düşünüyorum 🙈