PelinKaraca Aselinannesiiii büyük kızım 14 aylık. Ve 4 aylıktan beri gece beslenmesini kendisi bıraktı. Bende hiç ellemedim. Doktora da sordum neden diye belanı mı istiyorsun Demişti 😀 yani boşver uyusun aç olsa kalkar zaten.