Bebeğim 7aylık 8 9gibi muhallebisini yiyip yatıyo ve sabah 6ya kadar uyuyo bir haftadır böyle normalde mama veriyodum gece bir defa muhakkak kalkardı şimdi sabah 6ya kadar galan uyuyo hiç kalkmıyo acaba gece mama vermelimiyim uyandırıp tereddütte kalıyorum