Balkokulumm merhaba evet bende duymustum adet oldugunda sute bazi hormnlar karisiyomus. Bu yssadigin normaldir yani canim. 5 lay 13 gunluk oglum var kirkim cikti hala regl olmadim. Bir yila kadar norml dediler. Hatta saglik ocagindaki ebe de 18 ya kdar bile olmayabikirsin dediler. Regl olamadigim icin coo gergirn ve sinirli oluyorm heryerim agriyor ve cok terliyorum. Regl oldugunuz daha iyi vucudubuz duzene girmis bende bi olsam rahatliycam 🤦🏻♀️🤭