Balkokulumm Kızlar ya adet olurken bebeği emmek istemeyen varmı aranızda normaldede zorla emziriyordum bu dönemlerde hiç emmiyor deli olucam hormonlardan kaynaklı sütte bir değişiklik olabilirmi? Oluyorsa nasıl emzirecem bi fikir verin?
55eren55 Balkokulumm benimki de emmek istemedi adet olduğumda emmeye bayılan bebek gitti sanki memeye savaş açan bebek geldi sandım ama adetim bitince eski düzene geri döndük
Batu37 Balkokulumm benim oğlumda emmiyor bi fırt çekiyor sonra bırakıyor bende adet dönemiyle alakalımıdır diyordum 🙍🏻♀️
Balkokulumm 55eren55 o 1 haftada nasıl yaptınız peki nasıl beslediniz bebeğinizi biz meme+mama olarak ilerliyoruz ama şuan emmediği için aç kalmasın diye mama ağırlıklı gidiyor bu seferde memeyi bırskırsa diye korkuyorum yeni atlatmıştık meme reddini
Batu37 55eren55 her adette böyle mi olacaklar ya ben doğumdan sonra ilk defa oldum 3 aylık oğlum oda emmek istemiyor
55eren55 Batu37 benim kırkım çıktı hemen adet oldum her ay adet görüyorum benim oğlumda emmek istemedi sütün tadı değişiyor heralde omdan emmek istemiyor bende çok zor emzirdim yavrumu iştahla emmedi
Batu37 55eren55 benimki de öyle emmiyor sonra da çok ağlıyor sanki etlerini cimciklemişsin gibi kıpkırmızı kesiliyor☹️
Penguenim Batu37 Bebeğinizi uykuda emzirmeye çalışın Mama veriyorsanız da biberon kullanmayın meme reddi yapar
55eren55 Batu37 benimkinde öyleydi inan ki keşke adet olmasam da bebeğim rahat rahat emse diyordum emdiği içim de ayrıca huzursuz oluyordu
Batu37 Penguenim işte açken uykuya geçmiyor gece çok şükür sıkıntımız yokta mecbura kalınca mama veriyorum ama yarim çay bardağı kadar çay kaşığıyla bazen sonra memede istiyor
55eren55 Gamzem12_y benim bebeğin 3 aylık önceki adet dönemlerinde yapmıyordu ama 3 Aydan sonda tat almaya başlıyormuş son adet dönemi zor geçti benim meme reddi yaşıyorum zannettim ama adet bitince düzeldi hamdolsun bebeğimi emziremeyeceğiö diye çok korktum ama