Benim bebegim 41 . Haftasini doldurdu ve oyle dogdu ayni problemlerle bende karsilastim burnundan gelirdi kusmasi besigine bi sure yatiramadim dogdugundan beri reflu yataginda yatti ama ne care belki olmasa dahada kotu olabilirdi daha kotusu nasil bilmiyorum ama 4. Ayin sonunda azaldi kusma suan 5alik kesik kusuyor cok sukur fiskirma yok artik kusma icin ve gaz icin ilk yazan arkadas cok guzel anlatmis gazli bi bebekti ayrica benim bebegimde bende ayni seyleri yaptim masajla ve biogia gaz damlasi ile 3.ayin icinde bitirdik gaz sancisini benim hergun siksik kakasini yapardi nerdeyse her bezde vardi ama senin yasadogin herseyi yasadim korkma sadece sabirli ol ve duzenli masajini yap gazini cikar ve mutlaka elinden nereye koyarsan koy bebegini basinin altina ince birseyle destekle yastik olur battaniye olur biraz yuksekte dursun emzirdiktem sonra direk gaz almaya gecme 15dkka 45 derece aci ile bekle sonra gazini al