Duru_m yok canım bundan dolayı değil 2,5 aylıkkrn mastit oldum tek memeyi kabul etti sol mastit olduguktan sonra asla orayı emmedi sağ göğsümle 5,5 ay daha emdirdim ama biberondaki gibi çok çok gelmediği için iyice uzaklaştı göğsümden önce gündüZleri az emdi ben üsteledim öğlen uykusunda beşiğine girdin emzirdim gece uyurken emzirdim ama sonra uykudaykende anlamaya ve arkasını dönmeye başladı sonra nne gündüz emdi nede gece bende 10 gündür yemeklere yoğunlaştım iyice aman aç kalmasın diye diye bugünde eşim o tabağı naptın öyle diyince kafam karışmadı değil dışardan çok gibi görünsede biz anneler hiçbişey yememiş sayıyoruz sanırım 🤩