Zeynepalya_ve_annesi Aminem yok kuzum küçük değil bendeki büyük 3 su bardagı su alıyo buda 600 ml ediyo .
Tudaa Zeynepalya_ve_annesi benim bildiğim ilk başladığında tadım olur sizin bebeğiniz 7 aylık maşallah ne güzel yiyor şükür benim kızımda öyle canım 😊
Zeynepalya_ve_annesi Mom090 birtek öğlen verirsem akşama kadar napıcak 🤔 yani siz günde 3 bardak süt içip sadece öğlen çorba içseniz doyarmısınız ben doymam 😂😂
Mom090 Zeynepalya_ve_annesi hayır yanlış anlamışsın öyle değil şöyleki ben o aylarda sabah kahvaltı arada meyva öğlen sebze çorbası ikindi meyva akşam yemek şeklinde veriyordum kızımda aralarda mama içiyordu
Mom090 Zeynepalya_ve_annesi bir tek derken ben yanlış ifade etmişim bunların dışında neden öğle yemeğide vermiyorsun olacaktı 😁
Zeynepalya_ve_annesi cankuzularim bence nazardan değildir geçiş dönemi olabilir 2 yaş sendromuna erken girmiş olabilir azı dişlerini tamamlıyor olabilir tekrardan başladıysa ne güzel demekki o atak dönemini geçirmiş normal hayatına dönmüş 😘
cankuzularim Zeynepalya_ve_annesi o normal hayatına döneme kadar neler yaşadım nazar değildir diyerek nazara inanmamazlim yapmamam komşum inanmadı yediğini görünce 2 tane muz nasıl yer 10 aylık çocuk diye abartmıyorum ondan sonra eline muz alıp bir daha yemedi😒
Zeynepalya_ve_annesi bahar-gunes inşallah düzelir kimi cocuk ek gıdayı reddeder anne sütü yada formül mama daha cazip geldiği için
Saricicegim bahar-gunes Neden yemiyorlar anlamıyorum ne yaparsam yapim yemiyor benimkide 🥴 bende deli oluyorum ya hiç mi birşeyi sevmez birini yemese anlarım tadına bile baktıramiyorum.
Doruk12 Zeynepalya_ve_annesi evet bizimki 1 yaşına kadar anne sütü aldı sadece tadım yapıyorduk ek gıdayı veremedik ama yaşından sonra alıştı kilosu hep iyi olduğu için takmadım gelişimi de iyi gidiyordu 😍 14 aylık şimdi her şeyi yiyo ama hala önceliği anne sütünden yana kullanıyor zorlamıyorum. Sizinki de fazla gibi ama bebeğiniz memnunsa sorun yok 😍 afiyet olsun kuzucuğa 🧿😘🧸
Sibelsu Zeynepalya_ve_annesi . Keşke biraz daha az verip anne sütünü biraktirmasaydiniz . Çok az bile olsa emseydi . Hem sizin için hem bebeğiniz için daha iyi olurdu . Duygusal anlamda bile .
Aybuuke Zeynepalya_ve_annesi valla yiyorsa ver yesin benim oğlumda öyleydi iştahlıydı. Ne zaman azı dişleri başladı yemeyi direk kesti asla yemiyor. 15 aylık ve neredeyse 2 aydır ağzına kaşık sokamıyorum dişleri öyle bir kitligorki zorlamakta istemiyorum. Sadece mama süt ve pirinç unuyla besleniyor biberonla
Zeynepalya_ve_annesi Aybuuke ama biz 150 içiyoruz sizin miktar fazla olunca yarı yarıya hızlı tüketilir
Badevehande Biz tadımlardayız ama bi kase yiyor ne versem 🤭 5 ay 12 günlük kızımda ve sanki 2 ay sonraki halini gördüm kızımın😆💕