Filizak Bulutbey benim oğlum çok hassas kaç kere boynunda egzama için doktora gittik en son bir karışım verdi geçti
Bulutbey Filizak o zaman doktorunuzla iletişime geçin derim. Daha kötü olmasın yazık canı acıyordur elbet .
Yoncalya19 Filizak bez sürtünmesinden olmuştur. Sarı kantoron yağı iyi geliyor birde ıslak mendil kullanmayın. Mümkünse her alt değiltirmede yıkayın beyaz sabunla
Filizak Bulutbey dün gece çok uyandı ve ağladı bugünde öyle huzursuzdu dediklerinizi yapayım geçmezse telefonla ararım götürmek istemiyorum hastaneye
Filizak Yoncalya19 tamam çok teşekkür ederim bu sabah az daha kurumuş gibiydiler dün akşam yıkayıp yatırmıştım
41hamile Bizimde öyle nerdeyse 1 hafta oldu geçmiyor cocuğum maf oldu sudokrem hiç bir işe yaramaz bir krem zeytinyağı sürüyorum rahatlıyor