Filizak Kızlar bugün farkettim pişik değil ama dışa dogru ucunda beyaz iltihap olan sivilceler küçük küçük napabilirim doktora gidilecek zaman da değil başına gelen var mı ?
Hunilianne Filizak çilekten olmuş olabilir, bir de ıslak kalmışsa olabilir. Alt değiştirirken mutlaka kurutun, havalandırın
Bulutbey Filizak bende bilmiyordum alerjik bir meyveymiş birde bu zamanda olanlarda sera olduğu için hormonlu diyorlar. 3-4 gün içinde geçti her alt değiştirmede kremi ihmal etmemeye özen gösterin
Filizak Bulutbey ne sürmeliyim geçmesi için zeytinyağı sürdüm şimdi evde sudocrem bepanten hametan madecasol var hangisini süreyim
Bulutbey Filizak pamuk ve su ile temizlerseniz daha iyi olur. Sudocrem iyidir bence. Ben kaybetmiştim bünchen vardı ondan kullandım. Bence sudocrem diğerlerinden daha etkili
Minejjan Filizak ilk oncelikle ıslak mendil yerine pamuk veya pamuklu bi bez gibi birşeyle temizleyin, üstüne de travazol krem sürün arkadaşım böyle geçirmişti benim bildiklerim bu yönde ama yinede araştırın siz ters bı komplikasyon yaratmasin 💖
Filizak Minejjan ıslak mendil doğduğundan beri kullanmadım zaten travazol evde var mı bir bakayım çok teşekkür ederim ☺️
Filizak Bulutbey ben hep öyle temizliyorum dogdugundan beri hiç ıslak mendil kullanmadım sudocrem sürerim her açışımda kaç güne geçer acaba dün gece de sürekli agladı uyandı yatamadı ondan mıydı acaba
Bmoms Filizak benim kızım da öyleydi yaklaşık 2 hafta bekledim ha geçti ha geçeçek derken arttı doktora da gitmek mümkün değil bizim eczacımız bize zencefilli bir karışım yaptı bitkiler 4 gün oldu ve çok şükür çok az kaldı inşallah yarın arar ulaşabilirsem içeriğini yasarım buraya sizde Bi eczaneye danışarak hazırlatabilirsiniz
Filizak Bulutbey benim oğlum çok hassas kaç kere boynunda egzama için doktora gittik en son bir karışım verdi geçti
Ayklz Benim kızımda da oldu canım gün içinde sık sık havalandırdım her alt değiştirmede yıkayıp kurulayip kremledim iki günde tamamen geçti.Krem olarak hametan kullanıyorum mavi kutulu olan