Herkesin gönlünde erkek veya kız vardır evlât ayrımı olarak değil tabi ki evlât evlattır kizi erkegi olmaz bende kız çocuklarını bi başka severim konusmalari ,cilveleri ,giyimleri vs başka oluyor bu demek değildir ki kiz çocuklarına iyiyim erkek çocuklarına kötüyüm.umarim sizin ki de öyle biseydir.Duyduğum regl bittikten sonra ilişkiye girersen erkek olurmuş.saglikli ve hayırlı evlât olsunlar da kız, erkek önemli değil.