AYavuzS Tamam da postun ismi bile,erkek bebek delisi zaten.Benim bir kızım var çok şükür,2.olursa erkek olsun isterim iki duyguyu yaşamak için evet.Dua ederim köşeye çekilir beklerim 🙏🏻 Kız olursa üzülmem.Erkek doğurunca sevinen kız doğurunca üzülen bir ailenin içinde büyüyen kıza da yazık erkeğe de.Erkekleri böyle aileler yüceltiyor zaten sonu nerelere varıyor görüyoruz