damlamik kesinlikle,
tek büyütünce çocuklar daha sağlıklı bireyler olarak yetişiyo eğitim açısından
yanında biri olduğunda özellikle büyüklerimizden senin beyaz dediğine onlar siyah diyo sen kızsan onlar kayıracaklar o zaman eğitmesi de imkansız gibi birşey zaten hep kendileri biz şunu yapardık biz bunu yapardık siz niye yapmıyorsunuz diye başlıyorlar ben kendi anne ve çevremden biliyorum şöyle yapsana biz böyle yapardık diye başlıycaklar iyisimi yanlız bakınca kafan rahat oluyo karışan yok görüşen yok senin yine yardımcın annen varmış arada gelir gider çok yorulduğunda dinlendirir seni benim annem köyde olduğu için günü birlik gelebiliyor anca yanımda kalamıyo aslında böylesi daha iyi de insan çok yorulunca da yanına bi adam arıyo dinlenebilmek için