Arkadaşlar selamlar saçma gelecek belki ama acil yardıma ve temkinli sözlere ihtiyacım var. 1,5 aylık ikizlerim var kızım inanılmaz mızmız di yanı özellikle son 1 haftadır gündüz uykusu bilmiyordu sürekli hoppa yapacaksın pışpışlayacaksın memede uyur yatağa koyunca uyanır uyanıkken asla kendini oyalayamaz sürekli ağlardı. Çarşamba günü kontrolü vardı götürdüm hamdolsun her şeyi yolunda sıkıntısı yoktu kalça ultrasonu yaptırdık her zamanki gibi çok ağladı hatta katılma noktasına geldi hastaneden çıktık eve geldim bu seferde çocuk nerdeyse uykudan gözünü açamıyor beslenmesini zor yapıyorum uyanıkken kendini oyalıyor nerdeyse ağlamıyor çocuk. Diyeceksiniz ki e daha neler istiyorsun ama 1 saatte çocugun huyu mu değişir?