Cgty Daha yeni anne olduğu için korkuyor olabilir,bebeğine iyi bakamamaktan vs.ama katılıyorum düşüncenize anne olmak fedakarlık,güçlü olmak demektir.Ben bebegim 10 günlükken yalnız kaldım eşim bile yoktu,ne tanıdık ne akraba 4 ay tek başıma baktım iyi ki de öyle yapmışım bebeğimi benden başkası ne daha iyi bakar ne de tanır 🌹