taslan aslında kendin kalınca da derdini zamanla anlayabilirsin. Benim 1,5 aya kadar yanımda bir annem bir kvalidem kaldı ama ben bebek bakımını hep kendim yaptım onlar ev işiyle ilgilendi. Zamanla oluyor bazı şeyler, benimki 3 ay 21 günlük bir ara düzelmişti bir rutine girmişti bende anlıyordum ama şimdi yine sürekli ağlamalara başladı hiç durmuyor çok yani bu ara ara olurmuş her defasında da birinden yardım isteyemem sanırım alışmak lazım. Şu an gazı vardır belki kv evi daha sıcak kendi evinizin ısısı iyi mi. Gazı varsa relactaz damla öneririm bize çok iyi geldi. Bir de 7 saat gece uykusu bile olsa 1 aylık bebek için çok gibi geldi bana 2 Aydan sonra bana dr gece 5 6 saat kadar uyursa karışma dedi. Gündüz 2,5 3 max 4 saat demişti.