Gebelik ve hamilelikte tutmak farz değil eğer tutamayacak durumdaysanız oruç fidyesi de yok sonradan kazasını tutmak şartı var. Benim de kızım henüz 3 aylık olacak en fazla 2 saate bir emiyor yemek yememem sorun olmuyor ama suyu az içince sütüm de azalma olduğu için denemedim bile ben. İnşaallah seneye kışın hepsini birden tutabilirim 🙌🏻