Birşey sorabilir miyim hanımlar Biz kaymakamlığa başvuru yapmıştık hem gıda yardımı için birde 1000 lira için dün ptt den 1000 TL geldi fakat e devletten baktığımızda 1000 lira yardımı görünmüyor birde Bu faz yardımımıydı acaba biz ilk defa fazlar için başvuru yaptık eşimle ama bu 1000 lira faz yardımımıydı yoksa normal yardımımıydı sizce??