Bizde 3 günlüğüz sarılık başlangıcı olabilir dediler uyuyo 1 2 saat uyuyo nerdeyse uyandıramıyorum gıdıklıyorum ayaklarıyla oynuyorum acıkınca uyanıyo inşallah sarılık olmaz sütüm geliyo allaha şükür ama içtiği onu doyuruyor mu bilmiyorum dinlenerek emiyo bi süre sonra kendi çıkarıyor memeyi ağzından yeterli geliyo mudur sizce sütüm 🙄