18 le bizimde yatışımız yapılmıştı 6 günlükken ertesi gün çıktı hemen düştü ama bütün gece toplam yarım saat uyudum bütün gece o ağladı ben ağladım gözündeki şeye çok sinirlendi bebeğim o yüzden çok huzursuzlandı saat başı 30 cc mama verdim ben göğüs ucum yok sütümde az dı . Saçma sapan bir hemşire vardı bir ara kucağıma aldım sakinleştireyim en azından diye hemşire geldi ışığın altında durması lazım diye söylendi napıyım dedim çocuğun daha göbeği düşmedi ağlaya ağlaya katıldı çocuk dedim . Bebeği daha kötü durumda olan annelere allah sabır versin ama o çocuk o ışığın altında o gözündeki şeye sinirlenip ağladıkça içim den can gidiyordu ve 6 günlük lohusayım psikolojim darma duman ortalık virüs kaynıyor bide çocuğu hastanelik ettim süt vericem emzirecem diye kendimi suçladım tüm gece . Şimdi 20 günlüğüz İyyiz Allah sağlık versin bebişlerimize