Bende bugün tuttum, ama baş ağrısı ve mide bulantısından çok kötü oldum ilk gün diye sanırım kızım 7 ay 7 günlük emiyor ek gıda da alıyor ondan dolayı tutayım dedim yarın gene niyetlenicem böyle olursam bu senede borçlanacağız uykusuzluk dinlenememe birde emince ister istemez güçsüz de kalıyoruz. Rabbim yardımcımız olsun