Hilalctn08 Bebegım nerdyse 9 aylık olucak oruc tutmak ıstıyorum ama sütüm azalır dıye korkuyorm kararsızım bebegmın sıkıntı yasamasını ıstemıyorum ne yapmalıyım
Family Hilalctn08 benm bebeğimde 9 aylik ek gıda yemiyr sadece emiyr oruç tatacm biyandan korkuyrm bebeğim aç klr
Deletedmom421 Hilalctn08 canım benim oğlum 8 aylık falandı ben tuttum pda sadece emiyordu bir sorun yaşamadım ama şimdi oğlum 2 ay 20 günlük sütüm az yetmiyor o yüzde tutamicam 🤷♀️
Gizemmdenizz Hilalctn08 benimde kızım 9 bucuk aylık emmeye düşkün tutmadım eşimde tutma diyo ama vicdanım rahatsız olmadı deil 🤷🏻♀️
Cefaze Hilalctn08 ben geçen yıl tuttum kızım 6 aylıktı hepsini tuttum hiç azalma olmadı ama kişiden kişiye değişir mi bilemiyorum
Ancak Oğlum 7 aylıktı tutmuştum,her hangi bir sıkıntı yaşamadım kızımda 40 yeni çıkmıştı tutamadım şimdi 3 numara kızım 2,5 ayılığı geçti🥰yrn deneyeceğim azalma olursa mecbur borçlanıp sonra tutacağım ☺️
Talharas Benimde 2 ay 8 günlük çok sütüm yok ama yine de yetiyo gibi bugün bi denicem azalma olursa tutmicam bende
Hilalctn08 Gizemmdenizz geceden saglam yerseniz sıkıntı olmuyor sanırım kısıden kısıye degısebılır ama
Tugcakkaya Benim kızımda 4 aylık henüz bugün denedim bende hiç azalma olmadı sütümde hatta bugün normalden fazla emmek istedi kızım gece de sağlam yedim 2 litre de şu içtim sorun yaşamadım ben :)
Esragrblk Hilalctn08 benim bebeğim 4 aylık. Ben tuttum hiç azalma da olmadı. İftarda ve sahurda bol su ve yeşillik tüketiyorum.