Dilekkkkkk öncelikle canım çok geçmiş olsun. Merak etme korkulacak bişey yok. Benimde 2 aylık bir oğlum var bizde 17.1 le ilk başladık çok korkmuştum bol bol emzirdim ki sütümün az olmasına rağmen,belki batıl gelebilir ama ben yaşadım ve geçtiğini gördüm sarı kıyafetler giydir altın bulundur üzerinde sabahları gün ışığı alan biryere koy ve 2-3 saatte bir uyandır emzir. Uyandırmak içinde burnuna dokunuyordum ben. Bu şekilde 1 haftada atlattık.