Dilekkkkkk biz 3 kisi basinda uyandirmaya calisioduk.. ayaklarinin altini gidiklioduk bana misin demiodu.. ben soyarak uyandiriodum.. yeri geldi cirilciplak kaldi, ben de soyundum ten tene yapistik.. sicaktan da uyuyorlar emmiyorlar. Bol bol emzir , gun isiginda yatir gunduzleri de