petitehatunn Sarenisabali15 benim bebeğim 7-8 güne bir yapıyordu. Doktorum demekki sütün yarıyor her zerresini kullanıyor vücudu bu iyi bişey devam demişti bana
Sarenisabali15 petitehatunn aa cok sevindim 3 gunde bir yapiyor du bugun ilk defa iki kez kakasini yapti 🥰🤲