Anne1219 Haticeymen atak döneminde görürüm ben bunu hey Allahım lafa bak taktik geliştir diyor. Sen çok biliyon herkes mal tövbe yarabbim 😂
SerpilG Haticeymen doğmadan ahkam kesmek kolay gerçekten. Ben hiç bukadar dağınık olacacağımı işi gücü sereceğimi sanmıyordum. Hızlıyım pratiğim yaparım diyordum. Şimdi arkadaşlara ben pismişim aslında ama çocuksuzlen belli etmiyormuşum diyorum 😂
Zeyzey2019_ Haticeymen doğumdan sonra anlarlar ne demek istediğimizi. Asla isyan değil hele bebeğimize asla Değil. Mesela kızım sabah yedide uyandı ve hiç uyumadı. Saat kaç olmuş ayakta. Daha 15 aylık bile değil. İster istemez artık akşam gerildim. Çünkü ben uyutmaya çalıştıkça o benden kaçıyor ve uykusuzluktan ağlıyor her şeye. Eşim evde değil nöbette. Evde olsa daha rahat oluyor ama olmadığı zamanlarda böyle olunca geriliyorum. Ona yansıtmamaya çalışıyorum ama bir defa hadi kızım uyu artık diye sesim yükseldi ama pişman oldum. Bağırmadım bile sadece sesim yükseldi. E haliyle oluyor böyle şeyler. Keşke olmasa ama.
Dilber63 O kadar gozum donmuskı yorum yapacam dıye bIzden yazan bır arkadasa saymısım ınsallah yanlıs anlamamıstır hemen sıldım ama. K bkmasjn artık🙈🙈🙈
Deletedmom200 Haticeymen ☺️Doğum yapınca anlıycaktır zorluklarını bebegin eğitilemiyceğini 3 ccougum var 3 de huy olarak birbirine benzemiyor annede insan psikolojisini uykusuz kalmanın zorluklarını buradaki annelerin isyandan çok bı çözüm için yazdıklarını ama şuan ne yazarsanız yazın anlamayacaktır.
LiTeraRy Haticeymen ayy taktir gelistirsinmis cok biliyorsan gel uyut diyecen o olacak karnindayken cene cikarmak kolay bos insan cokk salak sacma konusmak yerine bebek bakmak cok zormus kizlar hazirlikli olalim dese gene anlayacagim gazi varmista dis cikarirmista 3 4 6 aylikmista aglayan bebek 1 yasindada aglar 3 4 le ne alakaysa sanki 3 aylik olunca bebek aglamaz bunlar neyin kafasini yasiyorlar acaba 1 hafta 2 3 saatlik uykuyla gezsinde goreyim ben onun o bos laflarini bizde ona deriz beceremiyorsan dogurmasaydin diye ay sinir oldum bos kafa
Ebrs Haticeymen aynen bende bugün okudjm bi guzelde saydirdim. Hayır sanki biz bebeğimiz hic aglamasin diyoruz. Aglarda uykusuzda kaliriz ama bi yerden sonra o yorgunluğu cekemiyoruz sonucta robot degiliz. Ama ordakilere göre biz iskankar ve nankormusuz😂
MelihAsk28 Haticeymen Davulun sesi uzaktan hoş gelir.. Doğum yapsın görürüm ben onu😃 Isyan etmiyoruz. Çok şükür Rabbim hepimize evlat nasip eyledi. Ama bazen bizde çaresiz kalıyoruz can büyütmek kolay değil öyle 🤞
BenMathilda Forumlar arası savaş çıkmış vay anasını sayın seyirciler ablamiza hehe pardon kardesimize by şarkıyı armağan ediyorum, sıradaki şarkı isyankar annelerden gelsin
cicekannesi22 Haticeymen inan çocuğu uyumadığı zaman geliştiriceği taktiği çok merak ediyorum gaz olağan birşeyimi zaten bizimki isyan değil ki bir sorun yaşıyoruz ve çözüm aramak doğursun o zaman görür