Mom091 Haticeymen bu kadını hafızamıza kazıyalım. Burada bizden bebek hakkında uyumuyor yardım, gazı var yardım, yok yere ağlıyor yardım diye post açarsa laf sokarız😁😁
Prensesannesiii26 Haticeymen inşallah en kısa sürede onlarida aramızda görürüz işte bu insanlar linç yemeyi hakediyor bence 🤷
RundownMom Haticeymen doğurmadan happykids e gitmeseymiş keşke. Doğurunca girseydi böyle düşünmeyecekti çünkü. En büyük hatası o. Kal happymomda doğum hikayeleri oku. Ne işin varki doğurmadan happykidste.
Mervehicip @Haticeymen Allah bu bayana buraya ağlayarak post açtırmasın inşallah 😂 bende happy mom kullanırken abartı bulurdum ama 2 ayına kadar ne çektiğimizi biz biliyoruz. Her çocuk gazsız, uysal olmuyo maalesef 😊
Adarenn Haticeymen 😁😁😁 kahkaha atıyorum şuan. Neyse kızlar hiç sınır olmayın kendisi yaşayıp görecek nasıl olsa. 😁 Ha bide uyumursa taktik geliştir cümlesine öldüm 😁😁
KitapKurduAnne Adarenn 5 aydır gece uykumuz yok ,sadece 40 çıkana kadar uyuduk . Varlığına bin şükür ,ben kadar uykusuz kalsın,2 günde carlamazsa bir şey bilmiyorum.🤱🏻
KitapKurduAnne Ya hanımlar sinirlenmeyin boş yere ,güzel canınızı sıkmaya değmez . Kimse kınadığını yaşamadan ölmüyor,pohpohlasınlar birbirlerini ,göreceğiz hepsini . Yeminle insanlar saracak yer arıyor .