Bbv rica ederim ne demek yeterki o güzel melekler iyi olsun🌸 2.5 - 3.5 Ay arası yaptırdık diye hatırlıyorum. Şöyle ki İlk deri testinde henüz küçük olduğu için var olan bazı şeyler testte negatif çıkabilir dedi doktor. Mesela ilk testte fındık, ceviz, yumurta,küf mantarı çıktı ama bir sonraki testte 1 ay sonra sütte pozitif çıktı 3. Testte gözükmeyen buğday da gösterdi kendini derken böyle böyle ilerledi. Yani en azından kesin olarak neler var görmek için test yaptırmak çok mantıklı çünkü deneme yanılmayla olcak iş değil çoklu besin alerjisi. Testte negatif çıkanlarda belirtilere göre deneme yanılmayla veya biraz zaman geçince tekrar yaptırılabilir. Alerji baya dikkatli bir gözlem istiyor ben doktora gittiğimde bir anneden bahsettiler çok güzel gözlemlemiş bulmuş diye. Çocuğunun hatırlamıyorum ama x bir sebzenin çiğ haline alerjisi yokken, pişmiş haline alerjik reaksiyon vermiş gibi. Herşeye dikkat edin test yaptırırsanız ve geçmez ise belirtiler.